Опис:
Усе може стати головоломкою, якщо додати достатньо елементів, і тоді це стає питанням, як саме ти переміщуєш ці елементи, як у грі Ball Puzzle. Як сказано в одному фільмі: "Природне середовище м'яча — це лунка", і саме це тобі потрібно зробити. М'яч застряг десь і прагне потрапити до лунки. Проблема в тому, що м'яч не має надійного чи прямого шляху до неї. Шлях перед тобою, його лише потрібно скласти. Тут у гру вступає твій мозок, щоб ти міг грати в цю головоломку і допомогти м'ячу.
Про Ball Puzzle
Головоломки можуть виглядати просто в презентації, але бути складними в теорії, тому потрібно бачити їх як загальну картину. Ця гра представляє картину як головоломку-слайдер, де елементи складаються разом, щоб створити шлях. Тут немає лабіринту, про який потрібно турбуватися, і м'яч не може загубитися, тому все залежить від тебе, щоб зібрати все докупи. Виклик зі слайдером — це поширений механізм головоломок, і зазвичай він формує картину. Тут ти просто формуєш частину шляху, використовуючи слайдові доріжки, що знімає багато тиску.
Як грати
Ball Puzzle — це 2D головоломка, де ти повинен допомогти м'ячу дістатися з однієї точки до іншої, використовуючи лише мишу. Щоб перемістити плитку, наведи на неї курсор, натисни і утримуй ліву кнопку миші, а потім перемісти її на місце. Плитку можна переміщати в будь-якому з чотирьох основних напрямків, якщо простір вільний. Мета — розташувати всі частини доріжки так, щоб вони з'єдналися в шлях, яким м'яч може котитися до мети в кінці. Якщо застрягнеш, можеш скинути рівень або попросити підказку, натиснувши кнопку підказки внизу екрана.
Коли гра починається, головоломка буде розташована в коробці в центрі екрана. Плитки будуть міститися в коробці, але можуть рухатися, якщо поруч є вільний простір. Початкова точка м'яча буде світитися, а мета буде оточена червоним світлом. Плитки з метою та початковою точкою не можна переміщувати, тому доведеться працювати навколо них. Коли плитки будуть переміщені в робочий шлях, м'яч автоматично покотиться по ньому. Чим менше ходів ти зробиш, тим вищий твій рахунок, максимум три зірки.
Поради та хитрощі
Головоломка-слайдер вирішується певним чином, де всі елементи мають дуже обмежений рух. Тобі потрібно побачити, які з плиток вже можуть рухатися, і до яких потрібно отримати доступ. Спробуй побачити можливий шлях заздалегідь, перш ніж почати переміщувати плитки.
Інструкції:
Категорії:
Коментарі