Опис:
Іноді нам потрібно відійти від гри, щоб зайнятися іншими справами, і саме тут функція паузи рятує ситуацію, але в грі Paused це дослівно. Історія слідує за пригодами двох тварин, кролика та каченяти. Їхня подорож проходить через серію областей, схожих на порожнечу, де з'являються платформи та інші об'єкти. Не зрозуміло, чому вони там чи куди прямують, але вони можуть рухатися лише вперед. Тут ти маєш допомогти цій парі дістатися кінця їхньої подорожі, щоб вони нарешті могли звільнитися від небезпеки.
Про Paused
Ми спостерігаємо відродження креативних підходів до платформерів, де механіки, на які ми ніколи не звертали уваги, можуть стати основою гри. Ця гра бере ідею паузи і робить її вибірковою. Раптом це слово, яке раніше означало зупинку гри, набуває зовсім іншого значення та використання під час гри. Це те, як ти використовуєш цю механіку, що дозволяє подолати виклики, які стоять перед тобою. Добрі навички платформінгу - це добре, але це не єдине, на що ти можеш покластися. Іноді потрібно зупинитися і зробити паузу.
Як грати
Paused - це 2D піксельний платформер про милу пару з дивною силою, яка проходить рівні за допомогою клавіатури.
Управління
W/Стрілка вгору - стрибок (натисни ще раз для подвійного стрибка або утримуй для планування)
S/Стрілка вниз - спуститися вниз
A/Стрілка вліво - рух ліворуч
D/Стрілка вправо - рух праворуч
Пробіл - пауза
Мета - дістатися до дверей, розташованих на кожному рівні, причому і кролик, і каченя повинні дістатися туди безпечно. Якщо хтось із них постраждає, рівень буде перезапущено. Кількість смертей і деталі рівня відображаються у верхній частині екрана.
Коли рівень починається, пара стартує з дуже конкретних місць. Ти можеш керувати кожним з них окремо, але ніколи разом. Вони мають однакове управління, за винятком повітряних механік: кролик може робити подвійний стрибок, а каченя може планувати на відстань. Вони також мають спільну силу паузи. Коли керуєш одним з них, ти можеш зупинити його рух у будь-який момент і взяти під контроль іншого. Під час паузи тварина вважається твердим об'єктом, який може блокувати і використовуватися як платформа.
На рівні також є інші елементи, які ти можеш використовувати, такі як блоки для штовхання, повітряні кулі та пружини для стрибків, кнопки для натискання та ключі для відкриття дверей. Є також небезпеки, такі як шипи та ями, які змусять перезапустити рівень, якщо будь-яка з тварин їх торкнеться.
Поради та хитрощі
Це загадкова ситуація, де функція паузи відіграє головну роль на більшості рівнів. Перш ніж почати рухатися, чітко визнач усе, що присутнє, а також розташування дверей. Це допоможе тобі спланувати свій маршрут до перемоги.
Інструкції:
Категорії:
Коментарі